chefs-in-ua

Новости ресторанного бизнеса Украины

Новий сучасний пивоварний завод New Brew запускає перший бренд регіонального пива

Молода амбітна пивоварня New Brew, відкрита нещодавно у містечку Жашків Черкаської області, оголошує про запуск регіонального пивного бренда під назвою «Жашківський Кабан». Перша сортова лінійка включатиме три популярні різновиди пива крафтової якості та яскраво контрастуватиме на ринку суцільно натуральним складом без застосування фільтрації, що дозволяє зберегти у продукті максимум первісного смаку та аромату

Нове регіональне пиво «Жашківський Кабан» від пивного заводу New Brew – це виключно натуральний продукт місцевого виробництва. Для його виготовлення використовується джерельна вода з локальних екологічно чистих надр, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, колосистий ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості. Принциповим, як і для всієї пивної лінійки New Brew, є нефільтрованість та відсутність сторонніх домішок чи штучних добавок у продукті, зокрема мальтозної патоки.

«Ми раді нарешті запропонувати українцям, хліборобній нації, що споконвіку обробляла родючі землі, справжній натурпродукт, гідний природних багатств тутешніх угідь. Саме з цієї ідеї виріс і образ Жашківського Кабана – такого собі «свого хлопця», правдивого локала, що знається на місцевих традиціях, і, як справжній хазяїн, із гордістю демонструє свій щедрий край та його рясні плоди усім охочим. Він – такий самий, як ти і я: любить прості життєві задоволення, гарний відпочинок із друзями на природі, смачну домашню їжу. Він – сильний, добрий та надзвичайно гостинний, тобто втілює найкращі якості українського характеру, до яких належать насамперед докорінна щирість та справжність», – прокоментував концепцію директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз.

«Жашківський Кабан» має виразні смакові якості, характерні для регіонального пива: високу щільність речовин у початковому суслі (понад 12%), середній та високий вміст алкоголю (5% і вище), апетитну гірчинку, насичений смак та живий колір. Пиво є надзвичайно питким і чудово поєднується із ситною натуральною закускою – фермерськими сирами та м’ясом, що вповні розкривають його духмяний хмелевий букет.

Асортимент нового бренда від виробника New Brew наразі включає три сорти пива, представлені у скляній тарі 0,5 л: «Лагер», що вирізняється класичним насиченим смаком із помірною солодкістю та виразною гірчинкою, освіжне «Біле» з витонченими цитрусовими нотками, а також «Світлий ель» із м’яким солодовим присмаком та квітковим ароматом.

New Brew – це свіжий погляд на процес пивоваріння, новий потужний проект Групи Компаній «Нові Продукти», лідера на українському ринку напоїв, що знаменує собою амбітний старт на великому шляху в пивній категорії. В основу діяльності броварні з виробничою свідомістю нового зразка закладена ідея зробити високоякісне добірне пиво доступним для широкого кола споживачів. Інноваційна пивна компанія, що працює за визнаними світовими стандартами, спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, нефільтрованість, відсутність штучних домішок та сурогатів.

Одночасно із запуском «Жашківського Кабана» стартує розлив нового пива в кегах виробництва New Brew: Foggy Lager – насиченого освітленого пива з відчутною гірчинкою та ефектом «туману» в кольорі, Amber Ale – світлого пива верхового бродіння за традиційною англійською рецептурою, Blanche – пшеничного пива з освіжним ароматом цитрусів та Original Dark із оксамитним карамельним присмаком.

Перші партії пива від нового виробника New Brew – як лінійки «Жашківського Кабана», так і кегового напряму – вже з’явилися в продажу. Напій представлено в 15 000 торгових точок роздрібної торгівлі в усій країні. З початку червня новинка почне заповнювати полиці торгової мережі АТБ. Ціна пива орієнтовно складатиме 27 гривень за пляшку об’ємом 0,5 літрів.

Довідка 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.

Сайт: http://www.newproducts.ua/