chefs-in-ua

Новости ресторанного бизнеса Украины

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Вийшла серія химерних відеороликів від найсторчголовішого пивного лимонаду в світі.

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує простої скаженої п’ятниці. У травні пивний лимонад FRIDAY™ запустив серію карколомних відеороликів, щоб показати, як вибір правильного напою здатен трансформувати сірі будні в святкові вихідні.

Авторами креативу виступила продакшн-компанія No Stars. Саме вони створили для FRIDAY™ найхимерніші сюжети, найстрімкіший хронометраж, найбожевільніший стьоб – словом, все в стилі вічної п’ятниці.

Тематика відео – яскрава, шалена і різноманітна. Коли брови ростуть вдесятеро швидше, з мови зникають усі голосні звуки, а навіть у стін з’являється Андрюха? В п’ятницю. Коли на вечірку мимохідь потрапляють підковдри, на телевізійній антені зависають ліліпути, а для загального визнання достатньо бути просто кімнатним абажуром? Звичайно ж, у п’ятницю.  На заскоченого глядача очікує ціла галерея чарівних гротескних образів, зворушлива стилістика наївних 80-тих, промовисті абсурдні деталі… Втім, не більш абсурдні за саме життя.

«Концепція нашого пивного лимонаду – це легкість, веселощі, радість позбутися монотонності і творити щось безглузде. І це має велике значення, адже подібний моральний відпочинок, внутрішнє розкріпачення та ковток свободи самовираження, особливо в нинішній час, еквівалентні повноцінній психологічній консультації. Щоб передати цей настрій, ми запустили нашу першу рекламну кампанію, що базується на відповідному контенті. Кожне відео є завершеною мікроісторією зі своєю стислою, але насиченою драматургією. Водночас деякі з них переплітаються, мають наскрізний мотив або героя, тож їх можна дивитися як захопливий серіал. Ми зумисне зняли таке широке розмаїття роликів, різних за жанрами та стилістикою, щоб будь-який представник цільової аудиторії відповідно до свого досвіду, вподобань, світогляду, почуття гумору та способу життя міг знайти щось близьке собі», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Рекламна кампанія FRIDAY™ триватиме до кінця червня і демонструватиметься на найбільш рейтингових національних телеканалах країни та в мережі інтернет. Колекція роликів також представлена на офіційному YouTube-каналі FRIDAY™.

Довідка 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.

Сайт: http://www.newproducts.ua/